השר וסרלאוף: "הרפורמה לא תעבור כמו שקיווינו"

אסתי פלד No Comments on השר וסרלאוף: "הרפורמה לא תעבור כמו שקיווינו"

השר יצחק וסרלאוף במהדורה המרכזית: "אנחנו אומרים את מה שיש לנו לומר, דורשים חשיבה מחוץ לקופסא ולפעמים למערכת הביטחון קשה לקבל את זה. אולי זו הסיבה שלא רוצים לשתף את בן גביר בדיונים"

צילום: Yossi Aloni/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמים במילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לפיתוח הנגב והגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית), התייחס הערב (רביעי) בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית, לביקורת הרבה שסופגת סיעתו ברקע גל הטרור: "יש ציפייה גדולה גם מאיתנו. יש לנו אחריות כחברי הממשלה ולכן אמרנו ודרשנו מראש הממשלה לעשות מבצע צבאי רחב היקף דוגמת חומת מגן. יש מאות כלי נשק בלתי חוקיים שמכוונים כלפינו ואנחנו חושבים שהגיעה העת למבצע שילחם בתופעות האלה. בעיני אין דבר כזה בלתי מעורבים – כל מי שתומך ומעודד טרור צריך לבוא על עונשו וצריך להתייחס אליו כזה. אנחנו אומרים את הדברים האלה גם בחוץ וגם בפנים ומפעילים את כל כובד משקלנו".

על הדרת השר בן גביר מדיונים ביטחוניים: "אנחנו אומרים את מה שיש לנו לומר, דורשים חשיבה מחוץ לקופסא ולפעמים למערכת הביטחון קשה לקבל את זה. אולי זו הסיבה שלא רוצים לשתף את בן גביר בדיונים".

על מחאת העדה הדרוזית: "אני עצמי שוחחתי עם השייח טריף לפני שבוע וחצי. אני קשוב אליהם. אבל שום דבר לא מצדיק לעבור על החוק. אם יש בעיות לא משיגים פתרון באמצעות ונדליזם".

על הרפורמה המשפטית: "אני חושב שהרפורמה המשפטית לא תעבור כפי שקיווינו שתעבור. מי שמוביל את מה שנשאר ממנה זה לוין ורוטמן והם אלה שמונחים בפרטים. אנחנו חושבים שאם רוצים רפורמה ולא לשחק בנדמה לי – כמו שרוקנו מתוכן את עילת הסבירות – צריך להעביר את זה בצורה המלאה כפי שרצינו להעביר אז. תמכתי בהידברות אבל הבנתי שהם מנסים למרוח אותנו ולא להגיע להסכמה. סומך על לוין שיפיק לקחים".



0 תגובות